گارانتی اصلی کالا (بهینه پردازش ، لذت یک خرید آگاهانه)

کلیه کالاهایی که در وب سایت بهینه پردازش ارایه می‌گردند، دارای گارانتی‌های اصلی و معتبر و مورد تایید بهینه پردازش بوده و به غیر از شرکت‌های گارانتی‌کننده، در محل دفتر خدمات بهینه پردازش نیز خدمات ارایه می‌گردد.

بهینه پردازش برای تامین کالاهای ارائه شده در وب‌سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند. بنابراین مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که کالایی که از سایت خریداری می‌کنند، از مجاری قانونی وارد کشور شده و دارای هولوگرام و برچسب معتبری است که هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.
 
شرکت‌های گارانتی کننده اصلی کدامند؟

شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﺍﺭﺩکنندگان ﻗﺎﻧونی ﺩﺭ کشور ﻓﻌﺎلیت می‌کنند ﻭ ﺍﺳﺎمی ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺳایت این ﻭﺯﺍﺭت‌خانه ﺫکر ﺷﺪﻩ، موظفند ﮔﺎﺭﺍنتی ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ نیز ارائه ‌کنند و گارانتی‌ این گونه شرکت‌ها، گارانتی‌ معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت بهینه پردازش توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.

بنابراین کلیه کالاهایی که دربهینه پردازش عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیراصلی در وب‌سایت بهینه پردازش به فروش نمی‌رسد. از این رو است که ما اصل بودن همه محصولات موجود در وب‌سایت را تضمین می‌کنیم.

 

گارانتی های اصلی و معتبر ایرانی در حوضه IT :

گارانتی سام سرویس , گارانتی سازگار ارقام , گارانتی ایران رهجو , گارانتی آواژنگ , گارانتی مادیران , گارانتی زیگورات ,گارانتی مهر, گارانتی هماهنگ , گارانتی پارس ارتباط , گارانتی آروند , گارانتی آلبالو , گارانتی IRG ایرانیان رهجو گستر , گارانتی داده پرداز رایانه متین , گارانتی پارس مایکروتل , گارانتی نامتل ,گارانتی سریر سرویس , گارانتی ماتریکس , گارانتی ایزی , گارانتی بدر الکتریک , گارانتی آونگ , گارانتی امرتات , گارانتی بهین تکنولوژی , گارانتی ویستا پخش , گارانتی انفورماتیک گستر , گارانتی فراسو , گارانتی کانولا , گارانتی گرین , گارانتی کامتل , گارانتی دیجیتال , گارانتی پارس الرمس , گارانتی ایراکام ( مای اچ پی ) , گارانتی ایده آل , گارانتی اتصالات , گارانتی ویرا , گارانتی فاطر , گارانتی عصر دیجیتال , گارانتی الماس , گارانتی آوات , گارانتی تکنو سرویس , گارانتی پارس کام , گارانتی تحلیل رایانه


گارانتی آروند:

شرایط گارانتی 15 ماهه سبز آروند:

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج درکارت الکترونیکی سبز،  دارای 15 ماه خدمات پس از فروش (15 ماه عضویت) و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.

* اگر دستگاه در طول عضویت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه نو پس از کسر استهلاک تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.

* بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آروند خارج می کند.

* عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه شامل سه ماه خدمات پس از فروش شرکت آروند است.

* رفع مشکل نرم‎افزاری تا یک ماه در تعهد شرکت آروند است.

* خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر طبق استاندارد کارخانه سازنده شاملِ

تعهد شرکت آروند نیست.

* هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* در صورت مخــدوش بودن هولـوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دسـتگاه با سـریال مندرج در

کارت عضویت، دستگاه شامل تعهد شرکت آروند نیست.

* نصب رام (ROM)  متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب روت شـدن دستگاه  های تلفـن همراه و تبلت های اندرویدی می شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone) در دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی ، دستگاه از تعهد آروند می شود.

 

شرایط گارانتی طلایی (18ماه گارانتی +12 ماه بیمه)

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت الکترونیکی عضویت طلایـی دارای 18 ماه خدمات پس از فروش (18 ماه عضویت) و 36 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بوده و همچنین دستگاه در عضویت طلایی دارای 12 ماه بیمه پارسیان است.

 * اگر دستگاه در مدت عضویت دچار مشکل سخت  افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مدت 15 روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستگاه جایگزین تحویل یا مبلغ 100.000 ریال خسارت روزشمار به مشتری پرداخت می گردد و در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد. 

* بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شده باشد دستگاه را از شرایط گارانتی خارج کرده و در شرایط بیمه جبران خسارت می گردد .

* عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت آروند است.

* پاسخگویی شبانه روزی برای اعضای کارت طلایی با تلفن 4252807-0902 در نظر گرفته شده است.

* رفع مشکل نرم افزاری تا سه ماه در تعهد شرکت آروند است.

* هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* در صورت تعویض کلی دستگاه، بیمه و کارت عضویت باطل و با درخواست مشتری با هزینه مجدد،

بیمه و ضمانت طلایی صادر می گردد.

* هرگونه سرویس توسط افراد غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد آروند و بیمه پارسیان خارج می کند.

* نصب رام (ROM)  متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب روت شـدن دستگاه  های تلفـن همراه و 

تبلت های اندرویدی می شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone) در  دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد آروند خارج می سازد. 

* خرابی یک تا پنج پیکسل یا ایجاد هاله نور روی نمایشگر طبق استاندارد کارخانه سازنده شامل تعهد شرکت آروند نیست.

* در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت آروند  خارج می شود.

 

آسیب هـای تحت پوشـش بیمـه 12 ماهـه پارسـیان

 

1- آتش سوزی       ۲- انفجار           ۳- سیل            4- ضربه و شکستگی       

5- آبدیدگی               6- نوسانات جریان برق

بیمـه گر متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش روز دستگاه حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در گواهی بیمه پس از کسر فرانشیز(خسارت جزئی 15% و خسارت کلی 25% ) و میزان استهلاک ماهیانه 2% پرداخت نماید.

 

استثنائات بیمـه:

• سرقت، مشکلات نرم افزاری و هرگونه خساراتی که منشاء آن  جزء خطرات تحت پوشش مندرج در تعهد بیمه نباشد.

go-to-top