10 روز ضمانت بازگشت کالا

از ابتدای راه همواره بر آن بودیم، ایده‌آل‌ترین شرایط را در جهت تسهیل خرید مشتریان خود به کار گیریم تا خرید از بهینه پردازش خاطره‌ای لذت بخش را رقم زند. در همین راستا بهینه پردازش شرایطی را برای ضمانت 10روزه بازگشت کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا پس از خرید نیز همواره در کنار مشتریان خود باشد.

10 روز ضمانت بازگشت کالا به شرح زیر است:

1. مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شده باشد:
در چنین حالتی در صورتی که پس از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا با بهینه پردازش تماس حاصل فرمایید، می‌توانید کالای جایگزین دیگری انتخاب کنید و یا درخواست استرداد وجه خود را اعلام نمایید. لازم به ذکر است که زمان ارسال کالا بین 1 تا 12 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد.
در صورت ارسال کالا و تحویل آن توسط مشتری، انصراف پس از تحویل منوط به آن است  که کالا در شرایط اولیه خود در زمان تحویل باشد.
تبصره: مدت زمان انصراف از خرید 24 ساعت پس از ثبت سفارش است.


2.  در صورتی که کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
در صورتی که کالا اشکال و ایراد فنی و ظاهری داشته باشد، باید نهایتا ظرف 24  ساعت پس از تحویل کالا، ایراد کالا از طریق تماس تلفنی به بهینه پرداش اعلام گردد.
اشکالاتی که در اثر هرگونه استفاده نادرست از کالا ایجاد شده باشد، شامل این سرویس نمی‌باشد.


3. در صورتی که کالای خریداری شده از لحاظ ظاهری و یا فنی با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد:
در صورتی که قبل از باز کردن پلمپ کالا، امکان تشخیص مغایرت کالای ارسالی با مشخصات مندرج در سایت وجود داشته باشد، مشتری باید از باز کردن پلمپ کالا خودداری کند و موضوع را با کارشناسان بهینه پردازش در میان بگذارد. در این صورت است که مشتری می‌تواند از سرویس ضمانت بازگشت کالا استفاده نماید.
در صورتی که مشتری پس از باز کردن جعبه کالا، متوجه مغایرت مشخصات کالا با مشخصات مندرج در سایت گردد، باید بدون استفاده از کالا، بسته بندی را به حالت اولیه باز گرداند و موضوع را به اطلاع کارشناسان ما برساند تا بتوند از این سرویس استفاده نماید.

 

4. در صورتی که کالای خریداری شده دارای اشکال فیزیکی،ظاهری ویا آسیب دیدگی باشد:
در صورت هرگونه اشکال فیزیکی، نهایتا ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن ایراد را به واحد خدمات پس از فروش بهینه پردازش اطلاع دهید.

 در صورتی که در زمان تحویل کالا از شرکت حمل‌کننده، متوجه شدید که جعبه کالا باز شده و یا دارای ایراد فیزیکی بود، از تحویل بسته خودداری فرمایید و با بهینه پردازش تماس حاصل فرمایید.

5. در صورتی که کالای خریداری شده بر اثر حمل و نقل نادرست دچار آسیب دیدگی شده باشد:

در صورت هرگونه اشکال فیزیکی نهایتا ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا موضوع را به واحد خدمات پس از فروش بهینه پردازش اطلاع دهید.
با توجه به اینکه کلیه بسته بندی‌ها به صورت استاندارد انجام می گیرد،پس از تحویل مرسوله به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، هرگونه ایراد بر اثر حمل ونقل نادرست بر عهده شرکت‌های تحویل گیرنده مرسوله می‌باشد و خسارت مشتری جبران می‌گردد.در چنین شرایطی، بهینه پردازش در دفاع از حقوق مشتری خود، مشکل را پیگیری خواهد کرد.
در صورت مشاهده ایراد در زمان تحویل، حق مشتری برای اجتناب از تحویل کالا محفوظ است.


نحوه ارسال مرسوله به شرح زیر است:

1. قبل از هرگونه اقدام با بخش خدمات پس از فروش تماس و هماهنگی حاصل فرمایید.
2. کلیه اقلام موجود در مرسوله را مانند زمان تحویل بسته بندی کنید. کالای خریداری شده را در داخل کارتن جداگانه‌ای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی یا جعبه اورجینال کالا خودداری فرمایید.
3. از نوشتن،برچسب زدن،مخدوش کردن، پاره کردن و هرگونه آسیب به کارتن اورجینال کالا خودداری فرمایید. در غیر این صورت از سرویس 10 روز ضمانت بازگشت کالا بهره مند نخواهید شد.
4. ایراد کالا را پشت برگه فاکتور کالا یادداشت و همراه مرسوله ارسال فرمایید.
5. مرسوله را به آدرس اصفهان-خ طالقانی بازار بزرگ کامپیوتر طالقانی پلاک 129 فروشگاه بهینه پردازش ارسال فرمایید.

 

نحوه محاسبه هزینه ارسال چگونه خواهد بود؟

1. در صورتی که مغایرت مشخصات فنی، وجود ایراد فنی یا فیزیکی ویا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان بهینه پردازش برسد، هزینه‌ی ارسال کالا به عهده بهینه پردازش می باشد. بهینه پردازش انتخاب نوع ارسال مرسوله را طی تماس تلفنی اعلام می‌نماید.

2. برای واریز وجه به حساب مشتری باید علاوه بر فاکتور کالا، قبض پرداخت هزینه مرسوله، همراه کالا ارسال شود. جهت آسودگی خاطر یک نسخه کپی از قبض را نزد خود نگه دارید.
3. در صورت انصراف از خرید و یا تایید نشدن اشکال از طرف کارشناسان بهینه پردازش، هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده مشتری می‌باشد.
کارشناسان بهینه پردازش ایراد گزارش شده از طرف مشتری را بررسی خواهند کرد. بررسی‌هایی که در مورد هر کالا به عمل می آید، بر اساس استانداردهای شرکت‌های تولید‌کننده می‌باشد و هیچ گونه نظر شخصی و سلیقه‌ای، از هیچ یک از طرفین مبنای رد یا قبول ایراد نخواهد بود.
حداقل مدت زمان بررسی 48ساعت پس از تحویل کالا به بهینه پردازش می‌باشد.

 

در صورتی که ایراد توسط واحد فنی تایید گردد، مشتری می تواند:

در صورت موجود بودن کالا، کالای معوض را انتخاب کند.

 در صورتی که کالا در زمان تایید واحد فنی برای تعویض موجود نباشد، مشتری می‌تواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:
1. مشتری می‌تواند کالای دیگری را به عنوان معوض انتخاب کند.در این صورت اگر قیمت کالای جدیی بیشتر ا زسفارش اولیه باشد، باید ما به التفاوت آن به حساب بهینه پردازش واریز گردد. اما اگر قیمت کالای انتخاب شده کمتر باشد، بهینه پردازش مبلغ مابه‌‌التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
2. در خواست استرداد وجه کند.

 

بهینه پردازش ، لذت یک خرید آگاهانه

go-to-top